fbpx

Nagyszínpad

Lev Nyikolajevics Tolsztoj

Anna Karenina

következő előadások

további előadás időpontok

Szereplők

Anna Karenina:

Béres Márta m. v.

Rendező:

Dejan Projkovszki m. v.

Alekszej Karenin:

Német Attila

Díszlettervező:

Valentin Szvetozarev m. v.

Alekszej Vronszkij:

Mészáros Árpád

Jelmeztervező:

Marija Papucsevszka m. v.

Sztyepan Oblonszkij:

Sirmer Zoltán

Koreográfus:

Olga Pango m. v.

Darja Dolly Oblonszkaja:

Cnrkovity Gabriella

Zene:

Goran Trajkoszki m. v.

Konsztantyin Dmitrics Levin:

Pongó Gábor

A rendező munkatársa:

Atila Klinče m. v.

Katyerina Kitty Alekszandrovna:

Dedovity Tomity Dina

Asszisztens:

Soltis Lehel

Betsy Trevszkaja:

Ferenc Ágota

Fény:

Stefan MiloševiĆ

Szerpuhovszkoj:

Ozsvár Róbert

Hang:

Dienes Ákos, Vukašin Vojvodić

Ligyia Ivanovna:

Banka Lívia

Ügyelő, súgó:

Bíró Alekszandra, Lovas Csilla

Agafja:

Figura Terézia
Szerjózsa:
Baji Ádám
Továbbá:
Dupák Fanni (f. h.), Gresák Lea (f. h.), Hodik Annabella (f. h.), Huszta Dániel, Kőműves Csaba (f. h.), Ágyas Ádám (f. h.), Soltis Lehel, Szabó Regina (f. h.), Szalai Bence, Varga Benjamin (f. h.)

Rendező:

Dejan Projkovszki m. v.

Díszlettervező:

Valentin Szvetozarev m. v.

Jelmeztervező:

Marija Papucsevszka m. v.

Koreográfus:

Olga Pango m. v.

Zene:

Goran Trajkoszki m. v.

A rendező munkatársa:

Atila Klinče m. v.

Asszisztens:

Soltis Lehel

Fény:

Stefan MiloševiĆ

Hang:

Dienes Ákos, Vukašin Vojvodić

Ügyelő, súgó:

Bíró Alekszandra, Lovas Csilla

Fotó:

Srđan Doroški
Dráma
Szünetek száma:1

ÚJVIDÉKI SZÍNHÁZ

 

„A szerelemben nincs jobban vagy kevésbé” ‒ mondja Anna, miközben körülötte már fölcsapnak a lángok, Vronszkij gróffal románca már sorsszerűvé és fojtogatóvá dagad, a társadalom már kivetette magából. A híres boldogságról és boldogtalanságról szóló kezdőmondat helyett Dejan Projkovszki rendezése a szerelem és a szenvedély fatalizmusára helyezi át a hangsúlyt, igazi női Hamletté gyúrva Karenina alakját. Szerelem vagy polgári házasság? A férfi vagy a család, a gyerek? Véghezvihető-e egy házasságtörés anélkül, hogy a nő billogot kapna bőrébe a társaságtól? A házasságtörés-e a billog tárgya, vagy csak a nyilvánosság?

Dejan Projkovszki rendezése Béres Márta játékával egyszerre a fatális szerelem nagyszerű látomása és tabló egy polgári értékekkel zsonglőrködő, ám a mélyben velőig romlott társadalomról.

Ajánlott előadások