fbpx

Arizona Stúdió

Jordi Galceran

A Grönholm-módszer

következő előadások

Szereplők

Ferran:

Bán Bálint

Rendező:

Mózes András

Merce:

Jelmez:

Tóth Barbara

Enric:

Borsányi Dániel

Dramaturg:

Kiss Péter Balázs

Carles:

Domokos Zsolt

Produkciós vezető:

Bán Bálint, Mózes András

Zeneszerző:

Horváth Szabolcs

Visual Designer:

Radványi Anna

Súgó:

Buksa Alexandra

Fordító:

Bakucz Dóra

Külön köszönet:

Pindroch Csaba, Nagy Viktor, MaxCity, Miskolczi Mária jogi tanácsadó, R.N.R. Művészeti Ügynökség

Támogatók:

Kultkikötő, Gavallér Öltönyüzlet Veresegyház, 7th Art Project, Éva cipőboltja Veszprém

Rendező:

Mózes András

Jelmez:

Tóth Barbara

Dramaturg:

Kiss Péter Balázs

Produkciós vezető:

Bán Bálint, Mózes András

Zeneszerző:

Horváth Szabolcs

Visual Designer:

Radványi Anna

Buksa Alexandra

Buksa Alexandra

Fordító:

Bakucz Dóra

Külön köszönet:

Pindroch Csaba, Nagy Viktor, MaxCity, Miskolczi Mária jogi tanácsadó, R.N.R. Művészeti Ügynökség

Támogatók:

Kultkikötő, Gavallér Öltönyüzlet Veresegyház, 7th Art Project, Éva cipőboltja Veszprém

Az előadás hossza: 100perc
Szünetek száma:1

„Amikor beérsz az irodába, úgy kell tenned, mint a bohócnak a cirkuszban, olyan arcot festesz magadnak, amilyen éppen szükséges, rokonszenves arcot, vagy seggfejarcot, aztán teszed, amit kell. Aki erre nem képes, az nem jó semmire.”– fakad ki Ferran A Grönholm-módszer egyik jelenetében.

Maszkokat hordunk, szerepeket játszunk, különböző módszerekkel próbálunk meg érvényesülni életünk mindenféle területén. Olyan meggyőződéssel viseljük álarcainkat a főnök, a beosztott, a férj, a feleség, a szülő, a gyerek, a barát vagy az ellenség szerepében, hogy talán már le sem tudjuk venni őket. Ha viszont sikerül, felmerül a kérdés, hogy egyáltalán szembe tudunk-e nézni azzal, ami alattuk van? Hogy vajon létezhetünk-e egzisztencialista világunkban maszkok és módszerek nélkül, és ami a legfontosabb, hogy el tudjuk-e fogadni önmagunkat?

A Grönholm-módszer egy különös állásinterjú és négy elszánt jelentkező története, aminek végére a néző is a döntés részese lesz.

Az előadást életre hívó fiatal csapat tagjai a fent említett kérdésekre keresik a választ a közvetlenség, az irónia, és a játékosság eszközeivel. Teszik mindezt abban a reményben, hogy a végeredmény nem csak önmagukra és a közönségre, hanem talán egyetemesen is érvényes lesz.

Ajánlott előadások

G. Feydeau – M. Hennequin

Álmomban megcsaltál

László Miklós

Illatszertár

Agatha Christie – Ken Ludwig

Gyilkosság az Orient Expresszen